Munkaerő - közvetítés

Az adott munkakörre felkutatjuk a legalkalmasabb személyeket. Szakszerű kiválasztási eljárás lebonyolításával pedig leszűkítjük a jelentkezők körét. Sopronban Győrben illetve Szombathelyen a legtöbb esetben 2 héten belül biztosítjuk a szükséges munkaerőt, de a Dunántúl egyéb településein és Budapesten is gyors eredményt produkálunk.


Munkaerő-közvetítési szolgáltatásunk tartalmazza:

  • az ideális jelölttel szemben támasztott követelmények véleményezését

    Az online kaszinók sokféle játékkal rendelkeznek. A hagyományosabb asztali játékok mellett videópóker, kenó és blackjack is megtalálható. Ezek a játékok mind hasonlóak a szárazföldi társaikhoz, és ugyanúgy működnek. A valódi kaszinók asztalainak grafikájával rendelkeznek, és lehetőséget kínálnak a tétek vagy a különböző típusú fogadások beállítására. A legtöbb online kaszinó közzéteszi az egyes játékokhoz tartozó használati utasításokat, amelyeket elolvashatsz, mielőtt játszanál velük. Ahhoz, hogy egy online kaszinó tagjává váljon, először regisztrálnia kell. Egyes oldalak hírleveleket kínálnak, amelyekre feliratkozhat. Ezek a hírlevelek nagyon hasznosak, mert tájékoztatnak a különleges ajánlatokról, promóciókról és bónuszokról. Más fontos frissítésekről is tájékoztathatnak, például az új befizetési lehetőségekről és a szolgáltatási feltételekről. Függetlenül attól, hogy egy kaszinó milyen típusú híreket szolgáltat, fontos, hogy feliratkozzon a hírlevelükre. Íme néhány dolog, amire érdemes odafigyelni, amikor feliratkozol a hírlevelükre: A legtöbb online kaszinó kínál valamilyen hűségprogramot. A játékos feliratkozhat erre a programra, majd minden egyes befizetéséért pontokat gyűjthet. Ha elérnek egy bizonyos összeget, akkor hűségbónuszt kaphatnak. Ezek általában többszintűek, és pénz, kredit, versenybelépők, eseményjegyek vagy árucikkek lehetnek. Más online kaszinóktól is kaphat promóciós e-maileket. Ha egy játékos hasznosnak találja valamelyik hírlevelet, akkor érdemes feliratkoznia. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

  • az álláshirdetések megjelentetését (rendszeres saját hirdetésben ill. ügyfél kérésére a kiválasztott médiában)
  • keresést az adatbankunkból 
  • érdeklődők tájékoztatását
  • az állásajánlatra pályázók interjúztatását (ügyfél kérésére tesztelését)
  • az álláspályázatok és önéletrajzok rendszerezését és szelektálását
  • a bemutatások, interjúk megszervezését pályázók kiértesítését
  • Konzultáció a végső döntés meghozatalának elősegítése érdekében



home-phone +36 20 933 3550 home-phone