Online Sales and Customer Support Representative

Munkavégzés helye: Sopron
Ref. szám: 2019/236
Feladatok:
  • Az értékesítés támogatása és az ügyfélszolgálat biztosítása az Egyesült Királyság és Írország piacain.
  • A lehető legrövidebb időn belül válaszadás a termékekkel kapcsolatos megkeresésekre (telefon, e-mail )
  • Folyamatos kapcsolatfelvétel a külső és belső partnerekkel (futárszolgálatok / logisztikai osztály / értékesítési és marketing részleg), kiemelt figyelmet fordítva arra, hogy ügyfeleink számára a kiváló szolgáltatási színvonalat tartsuk.
  • Vevői igények kezelése
  • Az ügyfelek megrendeléseinek pontos feldolgozása az adatbázisban
  • A webáruház tartalmának (termékleírás, szolgáltatás leírás, stb.) módosítására javaslat tételek - melyeket javítják az ügyfélélményt és az értékesítési teljesítményt
  • A vállalati online értékesítési szervezetén belül online projektekben való részvétel
Feltételek:
  • Középfokú / felsőfokú végzettség;
  • 1-2 éves customer service / digital support tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • MS Excel, Word, felhasználószintű ismerete;
  • Kiváló kommunikációs készség


Előny:

  • német, holland nyelvtudás
Jobb Job Bérezés,juttatás
Bruttó havi alap bér: Megegyezés szerint+ Cafeteria
Jobb Job Közlekedés
Utazási bérlet támogatás
Orbán Aladár
üzletágvezető
senior HR tanácsadó
Telefon:
home-phone +36 20 933 3550 home-phone