Közbeszerzési szakértő

Munkavégzés helye: Sopron
Ref. szám: 2020/298
Feladatok:
  • A közbeszerzési eljárásainak teljes körű lefolytatása (ajánlati/részvételi felhívás készítése, elektronikus közbeszerzési (EKR) rendszer használata, dokumentumok/ kiegészítő iratok előkészítése és összeállítása,
  • Közbeszerzési eljárás teljes folyamata során az operatív feladatok elvégzése, eljárási cselekmények bonyolítása, adminisztrálása,
  • Külső szakértőkkel való kapcsolattartás, együttműködés, adatbázisok és kapcsolódó iratok naprakész karbantartása).
  • Közbeszerzési folyamatok koordinálása.
  • Közbeszerzési dokumentumok megújítása, törvényi megfelelőségének biztosítása.
  • Adatszolgáltatás nyújtása, elemzések, statisztikák készítése.
  • Közbeszerzési terv és éves statisztikai összegezés készítésében való részvétel.
Feltételek:
  • Felsőfokú iskolai végzettség,
  • Közbeszerzési referens OKJ-s végzettség,
  • A feladat ellátásával kapcsolatos törvények, végrehajtási rendeletek, szabályozások ismerete, alkalmazása,
  • Legalább 2 év közbeszerzési szakmai gyakorlat ajánlatkérői oldalon, melyben legalább 2 db uniós értékhatárt elérő (Kbt. 2015. évi CXLIII. törvény a közbeszerzésekről előírásai alapján került lefolytatásra és ebből legalább 1 db az EKR rendszerben) eredményes eljárás teljes körű lebonyolítása,
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek.
Jobb Job Bérezés,juttatás
Bruttó havi alap bér: Versenyképes jövedelem + cafetéria+egyéb juttatások
Leírás:
  • Szerepel a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadók névjegyzékében
  • Szakirányú továbbképzési szakon szerzett oklevél (közbeszerzési menedzser)
  • A beszerzési tárgyak és eljárásfajták tekintetében EKR közbeszerzési gyakorlat,
  • 2 évnél hosszabb szakmai gyakorlat,
  • Problémamegoldó képesség,
  • Együttműködési képesség,
  • Megbízhatóság,
  • Az összefüggések felismerése,
  • Terhelhetőség.
Orbán Aladár
üzletágvezető
senior HR tanácsadó
Telefon:
home-phone +36 20 933 3550 home-phone