Külső raktár(ak) működésének és készletének (kereskedelmi áru, címke, POS anyagok, stb.) teljeskörű felügyelete
Készletszintek tervezése, optimalizálása előrejelzések alapján
Készlet-utánpótlási rendelések tervezése, összeállítása
Áttárolási rendelések tervezése, összeállítása előrejelzések alapján
Készlet-nyilvántartással kapcsolatos adminisztráció, adat-karbantartás
Visszáru-rendelésekkel kapcsolatos ügyintézés
Napi kapcsolattartás a külső szolgáltatóval és a Vevőszolgálattal
Raktározással és disztribúcióval kapcsolatos költségek előírt szinten tartása
Számlák ellenőrzése, jóváhagyása
Külső raktárak leltározási tevékenységével kapcsolatos ellenőrzési és adminisztrációs feladatok
Külső raktár(ak) teljesítményével kapcsolatos riportok, elemzések készítése
Leltárban való részvétel
A közvetlen felettes által kiadott egyéb képesítései és kompetenciái körébe tartozó eseti utasítások teljesítése
Logisztikai vagy szakirányú gazdasági területen szerzett végzettség
Magabiztos angol nyelvismeret szóban és írásban
MS Office (elsősorban Excel) magas szintű felhasználói gyakorlat
Logisztikai területen szerzett gyakorlat, munkatapasztalat előnyt jelenthet
Bármely integrált vállalatirányítási rendszerismeret előnyt jelenthet
Egyéb készségek:
Önálló felelősségteljes munkavégzés
Analitikus gondolkodásmód
Vevőorientáltság
Precizitás az adminisztratív feladatok ellátása során