Online Sales and Customer Support Representative

Munkavégzés helye: Sopron
Ref. szám: 2021/321
Feladatok:

Az értékesítés támogatása és az ügyfélszolgálat biztosítása az Egyesült Királyság és Írország piacain.

A lehető legrövidebb időn belül válaszadás a termékekkel kapcsolatos megkeresésekre (telefon, e-mail )

Folyamatos kapcsolatfelvétel a külső és belső partnerekkel (futárszolgálatok / logisztikai osztály / értékesítési és marketing részleg), kiemelt figyelmet fordítva arra, hogy ügyfeleink számára a kiváló szolgáltatási színvonalat tartsuk.

Vevői igények kezelése

Az ügyfelek megrendeléseinek pontos feldolgozása az adatbázisban

A webáruház tartalmának (termékleírás, szolgáltatás leírás, stb.) módosítására javaslat tételek - melyeket javítják az ügyfélélményt és az értékesítési teljesítményt

A vállalati online értékesítési szervezetén belül online projektekben való részvétel 

Feltételek:

Középfokú / felsőfokú végzettség;

1-2 éves customer service / digital support tapasztalat

Magabiztos angol nyelvtudás

MS Excel, Word, felhasználószintű ismerete;

Kiváló kommunikációs készség

Előny:

német  nyelvtudás

Jobb Job Bérezés,juttatás
Bruttó órabér: versenyképes
Jobb Job Közlekedés
Utazási bérlet támogatás
Jobb Job Munkarend
8 órás
Orbán Aladár
üzletágvezető
senior HR tanácsadó
Telefon:
home-phone +36 20 933 3550 home-phone