Raktári adminisztrátor

Munkavégzés helye: Sopron
Ref. szám: 2021/326
Feladatok:

• raktári adminisztráció

• anyagok leltározása, bevételezése, kiadása, könyvelése saját vállalatirányítási rendszerben

• folyamatos kapcsolattartás a raktárosokkal, illetve a raktár vezetővel,

• beérkező szállítmányok ellenőrzése, CMR, szállítólevelek ellenőrzése, kezelése, iktatása

• kimenő szállítmányok adminisztrálása, szállítólevelek, CMR elkészítése

• napi adminisztratív munkafolyamatok végrehajtása, riportok elkészítése a raktár vezetőnek

• raktári készlet nyilvántartása, ellenőrzése, rendelés előkészítés


Feltételek:

• Legalább középiskolai végzettség

• Adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat

• Számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook)

• megbízható, önálló, precíz munkavégzés

ELŐNYT JELENT:

• német / angol nyelv alapszintű ismerete


Jobb Job Bérezés,juttatás
Bruttó órabér: versenyképes
Jobb Job Közlekedés
Utazási bérlet támogatás
Jobb Job Munkarend
6 vagy 8 órás
Orbán Aladár
üzletágvezető
senior HR tanácsadó
Telefon:
home-phone +36 20 933 3550 home-phone