Teljeskörű bérszámfejtési és TB ügyintézői feladatok pontos, határidőre történő ellátása, koordinálása
TB és bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatás, bevallások, jelentések, statisztikák készítése, folyamatos kapcsolattartás a hatóságokkal
Munkaviszony létesítéssel, megszüntetéssel kapcsolatos teljeskörű ügyintézés
Munkaszerződések, munkaköri leírások készítése és változások lekövetése
Kapcsolattartás és segítségnyújtás a vezetők és munkavállalók számára
Elektronikus munkaidő nyilvántartó rendszer kezelése, szükség esetén az adatok módosítása és felülvizsgálata
Letiltások jogszabály szerinti levonása, kezelése
A hatályos jogszabályi környezet (adó-, munka törvénykönyve) figyelemmel kísérése, a változások alkalmazása
Napi munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok, statisztikák, nyilvántartások készítése
• Szakirányú, középfokú TB ügyintéző és bérügyintéző képesítés
• Legalább 3-5 éves releváns, aktív szakmai tapasztalat bér- és TB ügyintéző munkakörben
• Munkajogi- és adótörvények naprakész ismerete
• Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, (MS Office) magas szintű Excel-ismeret
• Gyakorlatias, precíz, rugalmas és önálló munkavégzés
• A munkavállalókkal való jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség