Kereskedelmi asszisztens

Munkavégzés helye: Sopron
Ref. szám: 2022/381
Feladatok:

o Vállalkozói és alvállalkozói szerződések, vállalatirányítási rendszeren kívüli szállítólevelek, teljesítési igazolások, átadás-átvételi jegyzőkönyvek iktatása, archiválása, lefűzése

o Napi ügyfélrendelések iktatása, szükség szerint egyeztetése az üzletágvezetővel, vagy az illetékes területi képviselővel.

o Az esetleges gyártási megbízásokkal kapcsolatos teendők ellátása.

o A rendelés-visszaigazolások kiküldése az ügyfélnek, vagy az illetékes területi képviselőnek.

o Napi ajánlatkérések feldolgozása, szükség szerint egyeztetése az üzletágvezetővel, vagy az illetékes területi képviselővel, a beszállítói kondíciók bekérése, az ajánlattal kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése, az ajánlat elkészítése és kiküldése az ügyfélnek, vagy az illetékes területi képviselőnek.

o Az áruval érkező dokumentumok (CMR, szállítólevél, számla stb) megfelelő kezelése, ellenőrzése, archiválása, lefűzése. A különböző dokumentumok egymáshoz való kapcsolatának követése, rendben tartása.

o Az áruval érkező dokumentációk archiválása, lefűzése, továbbítása a megfelelő kollégának.

o Az új áru kiküldése a meglévő ügyfélrendelések alapján. szükség szerint egyeztetés a szerviz technikus kollégákkal, vagy a társüzletágakkal az áru kiküldésének módjáról, idejéről.

o Reklamációk kezelése, téves, sérült, hiányos áru érkezésekor. Az ehhez kapcsolód feladatok nyomon követése (visszaküldés, bejövő jóváírás, csere, pótlás stb).


Feltételek:

Közép/felsőfokú végzettség

Német és / vagy angol nyelvtudás

Számítógépes ismeret

Kiváló kommunikációs készség

Jó probléma megoldó képesség

Precíz, pontos munkavégzés

Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Jobb Job Bérezés,juttatás
Bruttó órabér: versenyképes
Jobb Job Közlekedés
Utazási bérlet támogatás
Jobb Job Munkarend
8 órás munkakör
Orbán Aladár
üzletágvezető
senior HR tanácsadó
Telefon:
home-phone +36 20 933 3550 home-phone