o Vállalkozói és alvállalkozói szerződések, vállalatirányítási rendszeren kívüli szállítólevelek, teljesítési igazolások, átadás-átvételi jegyzőkönyvek iktatása, archiválása, lefűzése
o Napi ügyfélrendelések iktatása, szükség szerint egyeztetése az üzletágvezetővel, vagy az illetékes területi képviselővel.
o Az esetleges gyártási megbízásokkal kapcsolatos teendők ellátása.
o A rendelés-visszaigazolások kiküldése az ügyfélnek, vagy az illetékes területi képviselőnek.
o Napi ajánlatkérések feldolgozása, szükség szerint egyeztetése az üzletágvezetővel, vagy az illetékes területi képviselővel, a beszállítói kondíciók bekérése, az ajánlattal kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése, az ajánlat elkészítése és kiküldése az ügyfélnek, vagy az illetékes területi képviselőnek.
o Az áruval érkező dokumentumok (CMR, szállítólevél, számla stb) megfelelő kezelése, ellenőrzése, archiválása, lefűzése. A különböző dokumentumok egymáshoz való kapcsolatának követése, rendben tartása.
o Az áruval érkező dokumentációk archiválása, lefűzése, továbbítása a megfelelő kollégának.
o Az új áru kiküldése a meglévő ügyfélrendelések alapján. szükség szerint egyeztetés a szerviz technikus kollégákkal, vagy a társüzletágakkal az áru kiküldésének módjáról, idejéről.
o Reklamációk kezelése, téves, sérült, hiányos áru érkezésekor. Az ehhez kapcsolód feladatok nyomon követése (visszaküldés, bejövő jóváírás, csere, pótlás stb).